dinsdag 4 januari 2011

Wat spulletjes...

Hee iedereen,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik het pakketje ontving (30 december) maar het leek me toch leuk om het even te delen (:
Ik heb het besteld bij MadeByMaly en omdat ik voor €26,90 bestelde was het verzenden helemaal gratis!

Hier zijn de foto's:
















De kit die ik het liefste wilde hebben was Cosmo Cricket Halfway cafe, het hele pakket was maar €12,00!
Dit is het papier, er zijn 6 printjes en van elke zijn er twee:















In de kit zaten ook borders(linksboven), Journaling Cards(rechtsboven), een die-cut alfabet(linksonder) en nog meer die-cuts is verschillende vormen(rechtsonder).















Zelf vind ik borders heel leuk dus heb ik ook nog een 12x12 sheet met borders van Fancy Pants besteld, deze was €0,80.















Verder heb ik nog van 7gypsies het 'avignon 8x8 paper variety pack' besteld omdat ik het super leuke papiertjes vind en er maar liefst 48 in zitten. Dit blok was €9,95.
De volgende printjes zitten erin:















Toen ik tussen de losse vellen keek van Cosmo Cricket vond ik deze wel heel leuk! Het is het elements vel uit de 'circa 1934' collectie. Deze kostte €0,95.
Hier is een foto, ik heb ze alleen wel al losgesneden.















Ook wilde ik weleens liquid pearls proberen, ik heb de kleur 'White Opal', deze was €2,65.
En ik had nog 10 witte eyelets besteld(€0,55).

En dat was het, bedankt voor het kijken!
Iraj

7 opmerkingen:

  1. Ha Iraj, wat leuk dat je een blog hebt! En wat een leuke spulletjes heb je gekocht! Als je het leuk vind om op mijn scrapblog te kijken: www.arjasart.nl
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi! Leuke blog. Ik kwam je tegen op het SA forum en dacht: ik zal eens gaan kijken. Echt leuk om zo'n leeftijdsgenootje tegen te komen die ook scrapt. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Iraj,

    Wat heb jij leuke spulletjes gekocht zeg!
    Daar kun je echt super leuke dingen mee maken!!!
    Je hebt er een volger bij hoor! Kom je even bij langs, als je tijd en zin hebt?
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oo jummy jij kan voorlopig weer vooruit! leuke spulletjes hoor.
    Enne ik ben gelijk maar volger geworden want ik ben nieuwsgierig wat je er allemaal mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook volger geworden! Zoals ik op het SA-forum al zei, mooie spulletjes en ben zeeeer benieuwd naar je creaties!! :D

    Liefs Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke dingen heb je gekocht! ben benieuwd wat je er mee gaat maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke spulletjes prachtig papier. Ben heel beniuwd naar je creaties. Ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen