vrijdag 7 januari 2011

Alweer wat gekocht!

Hee iedereen,

Ik heb alweer een paar dingen gekocht!
Gisteren was ik eerst naar de 2e-handswinkel en toen naar de action.
Ik hoorde laatst dat je bij de 2e-handswinkel vaak oude muziekboeken kan krijgen, nou dat hoef je mij niet twee keer te vertellen hoor!
Ik vond dit oude Duitse muziekboek met toch zeker wel 200 pagina's!

















Hij is echt heel oud, alle randjes zijn al helemaal gedistressed!















En het mooiste van alles, hij was maar 5 euro!!

Daarna ging ik naar de action,
Ik had het al eerder gezien maar nog niet goed gekeken, de vintage papierpads van 15x15 cm.
Ik heb ze meteen allemaal genomen want voor zo'n kleine prijs kan ik het niet laten!















Dat was het weer,
volgende keer hopelijk een creatie maar ik beloof niks want ik heb het heel druk met school...

Iraj

3 opmerkingen:

  1. kringloopwinkels zijn echte snuffel winkels, ik had er laatst een hele zak knoopjes gevonden en kantjes heb ik er ook al eens vandaan.
    heb al vaker gekeken naar een vreemd talig boek om bladzijde's uit te gebruiken maar verder als engels of duits ben ik er nog niet gekomen.
    die vintageblokjes van action daar heb ik er ook 1 van, inderdaad voor dat geld was precies wat ik dacht
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor dat muziek boek. Daar kun je echt leuke dingen meedoen. Ik ben benieuwd hoor!

    Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is niet gek de muziek boek
    die vintage boekjes heb ik ook
    mooi boekjes zijn dat he

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen