vrijdag 7 januari 2011

Masks met de Cricut

Hee allemaal,
Vandaag was ik aan het opruimen en vond ik schilderstape en natuurlijk begon ik meteen te denken wat ik ermee kon doen.
Aangezien ik sinds een week de trotse bezitter ben van een Cricut Expression wist ik wel wat...
Ik heb masks uitgesneden!
Het is zo simpel, kkdwd!

Wat je nodig hebt:















Cricut (maakt niet uit welke)
Cartridge Plantin Schoolbook (kan ook een andere gebruiken)
Schilderstape
Papier
En iets om het masker mee zichtbaar te maken zoals Glimmermist, dat heb ik jammer genoeg niet dus ik gebruikte inkt met een sponsje.

Als eerste plak je het tape op de mat.















Zo ziet het er dan uit:















Laad de mat















Selecteer wat je wilt, ik koos een randje.
& CUT!















Als hij klaar is met snijden, klik op unload.















Zo ziet het eruit:















Plak ze dan op papier, je kan ook het negatief gebruiken!















Dan gebruik je inkt of wat je ook wilt om aan te brengen in/om het tape.




















En tot slot haal je het tape eraf!















En dit is het resultaat:















Ik hoop dat je er wat mee kunt!
Iraj

4 opmerkingen:

  1. Dag Iraj

    Dat is nog een slim gevonden van je ,en het ziet er nog leuk uit ook.

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee hoor! Leuk!

    Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel goed van jou en ziet er goed uit

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee!

    Jammer dat ik geen cricut heb :( misschien toch maar aanschaffen hahah

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen